Saturday, May 2, 2009

Aisye's favourite

Satu petang yang agak memboringkan jugak la.. sy & husband decide untuk pergi jalan2 sekitar taman perumahan kitaorang je. Bila lalu satu restaurant ni namanya Six Point Riverside, Aisye seperti biasa akan meminta kami singgah untuk makan makanan kegemarannya disini. Makanan yang Aisye suka tu malam je ada..so malam nanti ibu & ayah akan bawa Aisye makan kat sini ye..


Gambar ni sebelum keluar pergi jalan2. Sempat lagi ayah n aisye posing..



Inilah suasana petang kat Bandar Baru Sungai Buaya..Best.pagi2 akan nampak kabus dekat gunung, bunyi burung..jauh dari hiruk pikuk bandar..time petang akan nampak matahari terbenam macam kat tepi pantai tu..n malam akan nampak kerlipan lampu dari Genting highland & yang paling Ayah, Ibu & Aisye suka bila waktu malam adalah melihat bintang dilangit..kalau ada bulan lagi best..Aisye akan cakap, Ibu..Moon tu ikut kite la ibu..(Alangkah indahnya ciptaan Tuhan..)


Chicky girl tengah posing dalam kereta

Seperti yang dijanjikan, kitaorang pun pergi le ke Restaurant Six Point RiverSide..tempat ni best..tepi sungai (dah namanya pun riverside kan..)decorationnya cantik macam ala2 kampung.. ada pondok, atap nipah, bubu untuk tangkap ikan n dikelilingi pokok pisang..(Restaurant macam ni malam je cantik, bila siang nampak suram..)








K.. ni la fav food aisye.. Chicken Chop..


Ayah tengah sibuk melayan puteri kesayangannya makan..

p/s Sedap lagi chicken chop yang ibu buat kan Ayah..

No comments:

Post a Comment